• Zwroty i reklamacje

Jak dokonać zwrotu?
Konsument, ktory zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki odstąpić niej, bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art 35. Ustawy o Prawach Konsumenta.
Zanim dokonasz zwrotu, upewnij się jakie produkty można zwrócić, ponieważ apteki obowiązują dodatkowe regulacje prawne. Zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne zwrotowi nie podlegają produkty lecznicze, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne. Wyjątek stanowią produkty niewłaściwie wydane, obarczone wadą jakościową lub sfałszowane.

Zwrócić możesz:
  • Produkty niebędące produktami leczniczymi
  • Produkty błędne wysłane
  • Produkty wycofane z obrotu decyzją GIF lub GIS
Zwrócić nie możesz:
  • Leki
  • Wyroby medyczne
  • Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego
  • Produkty z krótkim terminem ważności, jeśli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie

Zwracane produkty należy odesłać na adres:
Apteka Św. Franciszka
ul. Korfantego 1-3
48-340 Głuchołazy


Jak dokonać reklamacji?
W przypadku niezgodności z zamówieniem lub uszkodzenia przesyłki prosimy o niezwłoczny kontakt na adres e-mail: bok@aptekakolorowa.pl.